Доброго дня, з Новим Роком!
Звертаюсь до Вас з проханням допомоги. Пишу вже втретє. Хочу отримати відповідь.
Користуємось Вашою програмою для діловодства в невеличкій організації.
Створила власні типи документів. Усе працює чудово, реєстрація, контроль, підкріпляємо файли до документів.
З нового року через розширене адміністрування в Нумераторах обнулила номера реєстрації з одиниці.
Залишається ще одна незручність: підсумок "всього елементів" сумується з врахуванням документів за 2018 рік, це не дуже зручно, т.я. номер при реєстрації документів у картці з'являється тільки, коли натиснути "зберегти", коли працюють три діловода, не зрозуміло, який буде номер документа.
Чи можна обнулити загальну кількість елементів?
Або їснує інший спосіб ?
Дякую, ірина
реєстрація документів
Темы, которые нельзя применить ни к одной из вышеприведенных категорий
Перейти
- Тематический форум
- ↳ FossLook
- ↳ Работа с СУБД и конфигурирование сервера
- ↳ Почтовый сервер
- ↳ Конструктор типов документов
- ↳ Маршрутизация документов
- ↳ Шаблоны документов
- ↳ Права доступа к папкам и документам
- ↳ История и статистика работы
- ↳ Настройка вида папки и отображения документов
- ↳ Настройка ЭЦП
- ↳ Доменная авторизация
- ↳ Поиск документов и виртуальные папки
- ↳ Ошибки работы
- ↳ Архив тем
- ↳ Пожелания и доработки функционала системы
- ↳ Общие вопросы
- ↳ FossDoc
- ↳ Классический документооборот
- ↳ Проекты документов
- ↳ Резолюции
- ↳ Напоминания
- ↳ Журнал передачи документов и номенклатура дел
- ↳ Контроль документов
- ↳ Видео-конференции
- ↳ Интеграция с FossMail
- ↳ Ошибки работы
- ↳ Архив тем
- ↳ Пожелания и доработки функционала системы
- ↳ Общие вопросы
- ↳ FossLook Заявка
- ↳ Модуль "Заявки"
- ↳ FossDocMail
- ↳ FossMail
- ↳ Ошибки работы
- ↳ TCPFOSS
- ↳ Ошибки работы