єдиний контроль на різні типи документів

Контроль документов служит для автоматизации работы контрольного отдела в государственных органах власти


Ответить
Zakharova
Новичок
Сообщения: 6
Зарегистрирован: 29 янв 2018, 16:11
2 + 2 = ?: 4

єдиний контроль на різні типи документів

Сообщение Zakharova » 13 фев 2018, 09:42

Доброго дня, вдячна вам за допомогу!
Виникла друга проблема : по номенклатурі справ я створила свої типи документів по кореспонденту і виду документа - їх 5, у кожного своя нумерація (паралельна). Типи цих документів мають однакові налаштування.
Вхідна документація-
папки
вхідна 1
вхідна 2
вхідна 3
вхідна 4
вхідна 5
В теці "Контроль" програма витягує усі контрольні документи, але заповнюється інформація тільки по вхідній 1 , по других - заповнюється тільки планова дата, ім'я, кореспондент, други колонки порожні. Пробувала в "настройках представления" їх додати, це призвело тільки до появи "дублів" тих колонок, які вже їснують. В "настройці представления" атрібутах подвоюються, потроюються, учетверяютьсяті самі поля. Але контроль від цього не покращюється. Чи можливо в такій побудові документів вести єдиний контроль виконання? Чи моя помилка сидить в невірній організації вхідної пошти? Дякую.

Аватара пользователя
Andrew
Разработчики FossDoc
Сообщения: 869
Зарегистрирован: 26 дек 2008, 16:03

Re: єдиний контроль на різні типи документів

Сообщение Andrew » 13 фев 2018, 10:40

Доброго дня!
Папка Контроль містить посилання на будь-які ваші документи, тут проблеми немає. Але справді, колонки виду в папці інколи важко налаштувати.
Самі дані від цього не страждають. Щоб налаштувати додаткові поля, зробіть ось що:

1) у адмініструванні знайдіть папку Контроль (Бібліотека Сервер\Папки\ Домашні папки підрозділів \ (Ваш підрозділ)\ Папки )
2) Станьте на папку на вкладку "Документи"
3) Праворуч є кнопка налаштування виду. Там є пункт "Створити новий загальний вид"

У вашому новому виді переключіть "Категорії" у "Документи" -- щоб побачити усі види документів. Там будуть й ваші нові типи. Вам потрібно буде обрати колонки, які треба. Можливо "змішувати" колонки від різних документів.

4) Збережіть вид - та спробуйте його у клієнт-частині.

Ответить

Вернуться в «Контроль документов»