Після установки останніх оновлень в клієнтів пошти всі повідомлення, не залежно від папки розміщення,
стали відображатись як "непрочитані". Повідомлювач шалено мигає, клієнти нервують. В принципі на поботу це
не впливає, але бігати по клієнтах, або відмічати в Адміністраторі всі повідомлення як "прочитані" пів дня роботи вбити.
Крім того вхідні повідомлення на які не було запиту квітанцій про доставку і прочитання не перестають мигати в повідомлювачі
навіть якщо їх відмітити як "прочитані". Звідси питання: "як з цим боротись".
Відмітка прочитаних повідомлень
Re: Відмітка прочитаних повідомлень
В последней версии клиента есть ошибка - он уведомляет в случае с "делегированным" отделом не про "непрочитанные" а про все сообщения. Исправление уже готовится, и будет в течении нескольких дней. Но у вас похоже, не тот случай.
Само по себе стать "непрочитанным" - это весьма необычно, т.е.вы видите письма "жирным шрифтом", и это у всех ваших пользователей само произошло? Установлен новый и клиент и сервер?
Как побороть чтобы не ходить никуда: вы можете прямо из админки "подключить" нужного пользователя и от его имени "пометить как прочтенные" письма. Это ничего не сломает.
Само по себе стать "непрочитанным" - это весьма необычно, т.е.вы видите письма "жирным шрифтом", и это у всех ваших пользователей само произошло? Установлен новый и клиент и сервер?
Как побороть чтобы не ходить никуда: вы можете прямо из админки "подключить" нужного пользователя и от его имени "пометить как прочтенные" письма. Это ничего не сломает.
Re: Відмітка прочитаних повідомлень
Сервер оновлений до версії -> 4.7.5 , Admin -> 5.1.113, Client -> 4.7.5.0, правда клієнт не у всіх оновився оскільки встановлюється по http, а там він не завжди повідомляє про нову версію.
Тільки що прийшов від клієнта ситуація така: у вхідних відділу лежить лист ще за 2011 рік, помітили як "прочитаний" - шрифт нормальний, повідомлювач мигає, помітили як "непроіитаний" - шрифт жирний і назад в "прочитаний" , повідомлювач мигає, крім того на SYSOP приходяь повідомлення про помилку доставки квітанції, відкрити його не можна , закінчився термін дії сертифікату. Тільки знищивши його вдалось погасити лампочку.
А можна детальніше як з адмінки підключити користувача, а то я в особистих папках відмічав листи як "прочитані".
Тільки що прийшов від клієнта ситуація така: у вхідних відділу лежить лист ще за 2011 рік, помітили як "прочитаний" - шрифт нормальний, повідомлювач мигає, помітили як "непроіитаний" - шрифт жирний і назад в "прочитаний" , повідомлювач мигає, крім того на SYSOP приходяь повідомлення про помилку доставки квітанції, відкрити його не можна , закінчився термін дії сертифікату. Тільки знищивши його вдалось погасити лампочку.
А можна детальніше як з адмінки підключити користувача, а то я в особистих папках відмічав листи як "прочитані".
Re: Відмітка прочитаних повідомлень
Вот скриншот:
Скорее всего, у вас все "прочитано" просто уведомитель по ним сигналит. Это будет исправлено, пока можете не тратить зря силы и время.
У ваших пользователей когда они входят в систему, письма все выделены "жирным" как на рисунке одно письмо, или нет?Скорее всего, у вас все "прочитано" просто уведомитель по ним сигналит. Это будет исправлено, пока можете не тратить зря силы и время.