Страница 1 из 1

Після обновлення

Добавлено: 23 апр 2010, 13:04
VitaliyM
Після обновлення ФДМ виникла проблема, якої не було в попередній версії, а саме.

Тепер при зміні якихось атрибутів користувача зявляється віконце з помилкою

"Помилка при встановлені шаблону співробітника. Не підключено зовнішній модуль бизнес-логіки
або підключено модуль, що не підтримує управління ролями співробітника"

Будь-які бажані зміни в профілі співробітника відсутні.
Як все було до оновлення, так і залишилось.

І що тепер робити?

Re: Після обновлення

Добавлено: 26 апр 2010, 09:40
VitaliyM
Добрий день.

Забув добавити, що в "Системних модулях"
Зовнішній модуль Бізнес-логіка настроєний запускатись авто.
Після обновлення він не запускається.


Віталій

Re: Після обновлення

Добавлено: 26 апр 2010, 12:19
writer
Добрий день!

Дайте нам, будь ласка, повний текст повідомлення про помилку. Там у віконці з помилкою, є можливість переглянути так званий стек помилки. Скопіюйте його та вставте у Вашу відповідь на форумі.

Скажіть також, яка дата модифікації файлу Setup.msi, з якого Ви ставили новий сервер, й відповідно дату файла для попередньої версії?

Напишіть також, з якої Ви організації. Ми давали різні оновлення FossDocMail для різних організацій.

Re: Після обновлення

Добавлено: 26 апр 2010, 12:57
VitaliyM
Управління НБУ.

При редактуванні аккаунтів користувачів, створених попередньою версією ФДМ - проблеми, здається, немає.
Для новостворених неможливо записати зміни, наприклад зміну номера кімнати.
В аттачах вся інформація про помилку.

Re: Після обновлення

Добавлено: 26 апр 2010, 13:40
writer
Ситуація виглядає таким чином, що перед оновленням серверу, у Вас було змінено права користувача "Адміністратор" на довідник співробітників.
Перевірте, будь ласка, чи має Адміністратор права на зміну на запис данних у довідник. Для цього станьте на довідник і визовіть з контекстного меню діалог Дозволи....

Re: Після обновлення

Добавлено: 26 апр 2010, 14:24
VitaliyM
Дякую Вам за оперативну відповідь.

Ні, доступи і права адміністратора не чіпав.
Можу помилятись, але мені здається що причина в тому, що не стартує відповідний зовнішній модуль.
Скріни про доступи приєдную.

Re: Після обновлення

Добавлено: 26 апр 2010, 15:15
writer
Віталій,

зателефонуйте до нашої служби технічної підтримки +38 057 719-51-94, +38 057 714-12-28

наші фахівці спробують вирішити Вашу проблему у "ручному режимі". :)

Re: Після обновлення

Добавлено: 26 апр 2010, 16:09
VitaliyM
дякую

все получилось дуже оперативно.
дякую Ігору Палкіну

Віталій