Після обновлення

Обсуждение работы программы Система управления заявками FossLook Заявка


Ответить
VitaliyM
Пользователь
Сообщения: 27
Зарегистрирован: 25 ноя 2009, 10:02
2 + 2 = ?: 4

Після обновлення

Сообщение VitaliyM » 23 апр 2010, 13:04

Після обновлення ФДМ виникла проблема, якої не було в попередній версії, а саме.

Тепер при зміні якихось атрибутів користувача зявляється віконце з помилкою

"Помилка при встановлені шаблону співробітника. Не підключено зовнішній модуль бизнес-логіки
або підключено модуль, що не підтримує управління ролями співробітника"

Будь-які бажані зміни в профілі співробітника відсутні.
Як все було до оновлення, так і залишилось.

І що тепер робити?

VitaliyM
Пользователь
Сообщения: 27
Зарегистрирован: 25 ноя 2009, 10:02
2 + 2 = ?: 4

Re: Після обновлення

Сообщение VitaliyM » 26 апр 2010, 09:40

Добрий день.

Забув добавити, що в "Системних модулях"
Зовнішній модуль Бізнес-логіка настроєний запускатись авто.
Після обновлення він не запускається.


Віталій

Аватара пользователя
writer
Техподдержка
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 06 янв 2009, 17:23

Re: Після обновлення

Сообщение writer » 26 апр 2010, 12:19

Добрий день!

Дайте нам, будь ласка, повний текст повідомлення про помилку. Там у віконці з помилкою, є можливість переглянути так званий стек помилки. Скопіюйте його та вставте у Вашу відповідь на форумі.

Скажіть також, яка дата модифікації файлу Setup.msi, з якого Ви ставили новий сервер, й відповідно дату файла для попередньої версії?

Напишіть також, з якої Ви організації. Ми давали різні оновлення FossDocMail для різних організацій.

VitaliyM
Пользователь
Сообщения: 27
Зарегистрирован: 25 ноя 2009, 10:02
2 + 2 = ?: 4

Re: Після обновлення

Сообщение VitaliyM » 26 апр 2010, 12:57

Управління НБУ.

При редактуванні аккаунтів користувачів, створених попередньою версією ФДМ - проблеми, здається, немає.
Для новостворених неможливо записати зміни, наприклад зміну номера кімнати.
В аттачах вся інформація про помилку.
Вложения
error3.JPG
error3.JPG (130.46 КБ) 6482 просмотра
1.JPG
1.JPG (149.26 КБ) 6484 просмотра
2.JPG
2.JPG (248.42 КБ) 6483 просмотра

Аватара пользователя
writer
Техподдержка
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 06 янв 2009, 17:23

Re: Після обновлення

Сообщение writer » 26 апр 2010, 13:40

Ситуація виглядає таким чином, що перед оновленням серверу, у Вас було змінено права користувача "Адміністратор" на довідник співробітників.
Перевірте, будь ласка, чи має Адміністратор права на зміну на запис данних у довідник. Для цього станьте на довідник і визовіть з контекстного меню діалог Дозволи....

VitaliyM
Пользователь
Сообщения: 27
Зарегистрирован: 25 ноя 2009, 10:02
2 + 2 = ?: 4

Re: Після обновлення

Сообщение VitaliyM » 26 апр 2010, 14:24

Дякую Вам за оперативну відповідь.

Ні, доступи і права адміністратора не чіпав.
Можу помилятись, але мені здається що причина в тому, що не стартує відповідний зовнішній модуль.
Скріни про доступи приєдную.
Вложения
users2.JPG
users2.JPG (166.16 КБ) 6481 просмотр
users.JPG
users.JPG (120.19 КБ) 6484 просмотра

Аватара пользователя
writer
Техподдержка
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 06 янв 2009, 17:23

Re: Після обновлення

Сообщение writer » 26 апр 2010, 15:15

Віталій,

зателефонуйте до нашої служби технічної підтримки +38 057 719-51-94, +38 057 714-12-28

наші фахівці спробують вирішити Вашу проблему у "ручному режимі". :)

VitaliyM
Пользователь
Сообщения: 27
Зарегистрирован: 25 ноя 2009, 10:02
2 + 2 = ?: 4

Re: Після обновлення

Сообщение VitaliyM » 26 апр 2010, 16:09

дякую

все получилось дуже оперативно.
дякую Ігору Палкіну

Віталій

Ответить

Вернуться в «FossLook Заявка»