Помилка "Майстер ...": "Профіль з таким ім'ям вже існує!"

Обсуждение работы программы Система управления заявками FossLook Заявка


Ответить
cross
Пользователь
Сообщения: 30
Зарегистрирован: 23 ноя 2009, 18:39
2 + 2 = ?: 4

Помилка "Майстер ...": "Профіль з таким ім'ям вже існує!"

Сообщение cross » 02 дек 2009, 18:31

Колега спробував налаштувати профіл користувача і отримав помилку
profile.gif
profile.gif (31.01 КБ) 5828 просмотров
На мій подив, він не зміг знайти файл, видалення якого, усунуло б цю помилку. Підкажіть, будь-ласка, що потрібно у такому випадку робити.

P.S. Пробували чистити і "C:\Program Files\Common Files\Foss Shared\foss.fossdoc.clientinstalation.customaction.installstate", і "Панель керування" - "Пошта", і "%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook".

Аватара пользователя
writer
Техподдержка
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 06 янв 2009, 17:23

Re: Помилка "Майстер ...": "Профіль з таким ім'ям вже існує!"

Сообщение writer » 02 дек 2009, 22:58

Може я помиляюсь, але здається на те, що Ви з колегою дещо намудрували - навіщо було чистити папку Foss Shared i таке інше? У даному випадку не було ніякої помилки: дійсно профіль з таким ім'ям вже існував, і тому Майстер, що на скриншоті, не дозволяв створити ще один однойменний профіль. За допомогою згаданого Майстру Ви мали можливість повернутися на одне вікно назад (кнопка Назад) та вийти до діалогу вибору дії:
Master.jpg
Master.jpg (59.57 КБ) 5822 просмотра
У даному діалозі потрібно було обрати Змінити профіль чи Видалити профіль й натиснути Далі. У наступному діалозі Ви би побачили список профілів та й обрали необхідний профіль для зміни чи видалення. Нічого вручну зазвичай виконувати не потрібно: всі дії виконуються за допомогою Майстру налаштування профілів.
Для запуску Майстру виконайте пункт зі стартового меню Windows "Пуск/Программы/FOSS/FossDoc/Настройка подключения к серверу".
В документації у розділі "Установка клієнтських програм" всі дії по роботі з Майстром було описано.
Спробуйте виконати вищеописані дії, хоч я і не впевнений, що після ручної чистки згаданих папок Майстер спрацює коректно.

cross
Пользователь
Сообщения: 30
Зарегистрирован: 23 ноя 2009, 18:39
2 + 2 = ?: 4

Re: Помилка "Майстер ...": "Профіль з таким ім'ям вже існує!"

Сообщение cross » 03 дек 2009, 09:25

writer писал(а): У даному діалозі потрібно було обрати Змінити профіль чи Видалити профіль й натиснути Далі. У наступному діалозі Ви би побачили список профілів та й обрали необхідний профіль для зміни чи видалення.
В тому і вся справа, що "Змінити профіль" та "Видалити профіль" невідображає жодного запису, тобто нема з чого вибирати.

Аватара пользователя
writer
Техподдержка
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 06 янв 2009, 17:23

Re: Помилка "Майстер ...": "Профіль з таким ім'ям вже існує!"

Сообщение writer » 03 дек 2009, 10:26

cross писал(а):В тому і вся справа, що "Змінити профіль" та "Видалити профіль" невідображає жодного запису, тобто нема з чого вибирати
ОК, я зрозумів Вашу ситуацію. Справа полягає у наступному: Майстер налаштування профілів у своєму списку відображає всі профілі, які підключено до серверу FossDoc. Якщо існують будь-які інші профілі, не підключені до нашого серверу, Майстер їх не покаже, але й не дасть створити профіль з ім'ям вже існуючого профілю, незалежно підключено його до нашого серверу або ні. Тобто у Вашому випадку профіль скоріш за все існує, але його не було підключено до серверу.
Побачити все профілі можна лише за допомогою Панелі керування - Пошта (натиснути кнопку Показати... у секціїї "Конфігурації"). Якщо профіль є - він обов'язково буде відображатися у конфігураціях Пошти. Подивіться, будь-ласка, уважно ще раз у Пошті. Знайдіть цю конфігурацію (профіль) й видаліть її. За допомогою нашого Майстру створіть нову, підключившись до серверу FossDoc. У Вас є також можливість налаштувати підключення до серверу FossDoc і за допомогою засобів діалогу Пошта, але за допомогою нашого Майстру це трохи простіше буде зробити.

Якщо вищеописані дії все ж не допоможуть - це дуже специфічна помилка: наші співробітники спробують відтворити ситуацію й найти рішення. А файли, про які Ви написали у першому пості, у будь-якому випадку чистити недоречно.

cross
Пользователь
Сообщения: 30
Зарегистрирован: 23 ноя 2009, 18:39
2 + 2 = ?: 4

Re: Помилка "Майстер ...": "Профіль з таким ім'ям вже існує!"

Сообщение cross » 03 дек 2009, 11:02

writer писал(а):
cross писал(а):В тому і вся справа, що "Змінити профіль" та "Видалити профіль" невідображає жодного запису, тобто нема з чого вибирати
ОК, я зрозумів Вашу ситуацію. Справа полягає у наступному: Майстер налаштування профілів у своєму списку відображає всі профілі, які підключено до серверу FossDoc. Якщо існують будь-які інші профілі, не підключені до нашого серверу, Майстер їх не покаже, але й не дасть створити профіль з ім'ям вже існуючого профілю, незалежно підключено його до нашого серверу або ні. Тобто у Вашому випадку профіль скоріш за все існує, але його не було підключено до серверу.
Побачити все профілі можна лише за допомогою Панелі керування - Пошта (натиснути кнопку Показати... у секціїї "Конфігурації"). Якщо профіль є - він обов'язково буде відображатися у конфігураціях Пошти. Подивіться, будь-ласка, уважно ще раз у Пошті. Знайдіть цю конфігурацію (профіль), видалить її та за допомогою нашого Майстру створіть нову, підключившись до серверу FossDoc. У Вас є також можливість налаштувати підключення до серверу FossDoc і за допомогою засобів діалогу Пошта, але за допомогою нашого Майстра це трохи простіше буде зробити.
Ваша правда, колега дивився "Панель керування" - "Пошта" (а можливо і "Майстер настроювання профілю") з-під адміна, а треба було з-під користувача.
Дякую. Розібралися.

charles880
Новичок
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 16 янв 2015, 13:53
2 + 2 = ?: 4

Re: Помилка "Майстер ...": "Профіль з таким ім'ям вже існує!

Сообщение charles880 » 16 янв 2015, 13:55

ADMD - административный уровень домена - обычно принадлежность сети
PRMD - приватный административный уровень домена - обычно город или в центральном управлении - название центра
и т.д. до PN.
Использованные разделители - в начале 90-х регламентированы не были, по-этому приняты как есть.

Все с примерами описано в доке на маршрутизатор.

Ответить

Вернуться в «FossLook Заявка»